مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-18اقتصادي

از اهتمام برای رفع مشکل اهالی یک روستا تا تعطیل نشدن پروژه سد پلرود


فرماندار رودسر با بیان اینکه مسائل اجتماعی نباید منجر به تعطیلی پروژه سد پلرود و ایجاد وقفه در عملیات اجرایی آن شود، اظهار کرد: استاندار گیلان بیشترین دغدغه را درباره سد پلرود دارد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر با بیان اینکه مسائل اجتماعی نباید منجر به تعطیلی پروژه سد پلرود و ایجاد وقفه در عملیات اجرایی آن شود، اظهار کرد: استاندار گیلان بیشترین دغدغه را درباره سد پلرود دارد.

حامد دائمی امروز، 27 آذرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه سد مخزنی پلرود شهرستان رودسر، با اشاره به فرایند اجرای ماده 4 قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن در این شهرستان، اظهار کرد: شاهد تحویل و تحول یکسری از اراضی ملی مربوط به سال های 1400-1398 جهت انتقال سند روستایی بودیم.

وی با بیان اینکه تحویل و تحول سند به روستاییان در هشت روستای شهرستان رودسر انجام شده است، افزود: اقدامات نهایی برای 6 روستا در قالب 21 جلد سند به مساحت 52 هکتار انجام شده و تا هفته آینده به نتیجه می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از صدور سند رسمی برای روستاییان و رفع دغدغه آنان در راستای ماده 4 با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان خبر داد و بیان کرد: احداث سد پلرود مشکلاتی را برای اهالی روستای آزارکی ایجاد کرده؛ البته روستاییان تمایلی به خروج از روستا ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اهتمام برای رفع مشکل اهالی یک روستا تا تعطیل نشدن پروژه سد پلرود

از اهتمام برای رفع مشکل اهالی یک روستا تا تعطیل نشدن پروژه سد پلرود