مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-06اقتصادي

75 درصد مردم قم، جزء مشترکین خوش مصرف هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه 75 درصد مردم قم، جزء مشترکین «خوش مصرف» هستند، تصریح کرد: مردم استان قم در زمستان سال گذشته با صرفه جویی 5 درصدی در مصرف گاز طبیعی، - ایسنا/قم مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه 75 درصد مردم قم، جزء مشترکین خوش مصرف هستند، تصریح کرد: مردم استان قم در زمستان سال گذشته با صرفه جویی 5 درصدی در مصرف گاز طبیعی، رتبه اول صرفه جویی در بخش خانگی را از آن خود کردند.

مرتضی خوش لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم امروز، 15 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در در سالن جلسات شهید سلیمانی این شرکت برگزار شد، با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه، اظهار کرد: متاسفانه میزان مصرف انرژی در کشورمان با استانداردهای جهانی تفاوت چشمگیری دارد و به همین خاطر اصلاح الگوی مصرف و تبلیغات مرتبط با آن، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت مهمی را عهده دار هستند، تصریح کرد: در جریان ناترازی گاز که در زمستان سال گذشته رخ داد_خبرنگاران قمی با سیاست های کشور و شرکت گاز استان بیشترین همراهی را داشتند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

خوش لهجه با اشاره به ناترازی جریان گاز در زمستان سال گذشته، عنوان کرد: توسعه گازرسانی و افزایش شمار مشترکین در کنار عدم توسعه میادین گازی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد مردم قم، جزء مشترکین خوش مصرف هستند

75 درصد مردم قم، جزء مشترکین خوش مصرف هستند