مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-04سياسي

هیات های پارلمانی ایران و عراق بر تقویت روابط پارلمانی تاکید کردند


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با هیات پارلمانی عراق اظهار کرد: در این نشست دو طرف بر لزوم تقویت روابط پارلمانی ایران و عراق تاکید کردند و به این نتیجه رسیدند که با پارلمان همکاری بیشتری داشته باشند.

- نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با هیات پارلمانی عراق اظهار کرد: در این نشست دو طرف بر لزوم تقویت روابط پارلمانی ایران و عراق تاکید کردند و به این نتیجه رسیدند که با پارلمان همکاری بیشتری داشته باشند.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی با هیات پارلمانی عراق اظهار کرد: روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیداری با تعدادی از نمایندگان و پارلمان جمهوری عراق داشتند که از جمله آنها اعضای کمیسیون امنیت ملی عراق نیز بود.

وی توضیح داد: صحبت های این جلسه ناظر بر ایجاد ارتباط سیاسی و اقتصادی و استفاده از ظرفیت های دو کشور بود و این که باید نگاه بین المللی به مردم غزه وجود داشته باشد و نگاه ایران و عراق به مسائل امنیتی و منطقه ای و حمایت از مردم مظلوم فلسطین مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های پارلمانی ایران و عراق بر تقویت روابط پارلمانی تاکید کردند

هیات های پارلمانی ایران و عراق بر تقویت روابط پارلمانی تاکید کردند