مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-26اقتصادي

افزایش تولید 2 برابری میدان نفتی دانان


مدیر طرح پیمانکار پروژه میدان نفتی دانان اعلام کرد: با تکمیل فاز دوم توسعه میدان دانان، تولید روزانه نفت از این میدان حدود حدود 8 الی 10 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدان نفتی دانان سال 1350 کشف شد که تا قبل از واگذاری آن به شرکت مپنا با 9 حلقه چاه فعالیت می کرد اما اکنون با حفاری 11 حلقه چاه جدید، فاز دوم توسعه این میدان تکمیل شد و تولید روزانه نفت از این میدان به طور متوسط حدود 8 الی 10 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

مهم ترین ویژگی های اجرای طرح های توسعه ای شامل حفظ، نگهداشت و افزایش تولید با استفاده از دانش فنی و توان متخصصان، پیمانکاران و سازندگان قطعات و تجهیزات ساخت داخل توسط شرکت مپنا است که در شرایط تحریم با اتکا به منابع و توانمندی های کشور اجرا می شود.

اقدامات انجام شده در فاز دوم توسعه میدان نفتی دانان توسط شرکت توسعه نفت و گاز مپنا شامل اتمام حفاری 11 حلقه چاه با 3 دستگاه دکل حفاری موجود در میدان، احداث خطوط لوله جریانی جهت 11 حلقه چاه و احداث منیفولد، احداث خطوط انتقال برق و پروژه برق رسانی و راه اندازی آن، تکمیل و راه اندازی منیفولد دانان، تأمین کلیه کالاهای دیر تحویل پروژه، ساخت واحد نمک زدایی (Skid Mounted) دهلران و اتمام نصب تأسیسات در سایت دهلران و اتمام طراحی، لرزه نگاری، پردازش و تفسیر 3بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید 2 برابری میدان نفتی دانان

افزایش تولید 2 برابری میدان نفتی دانان