مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-16فرهنگي

مسابقه عکاسی «قاب های عزیز» در کرمان برگزار می شود


مسابقه «قاب های عزیز» با محوریت زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آیین های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام مانند ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهدا در کرمان برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان مسابقه قاب های عزیز با محوریت زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آیین های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام مانند ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهدا در کرمان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه عکاسی از آیین استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام ویژه استان کرمان در دو بخش حرفه ای (دوربین عکاسی) و تلفن همراه از سوی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان کرمان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با ارسال حداکثر هشت عکس در هر بخش در این مسابقه شرکت کنند.

یکی از محورهای این مسابقه زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آیین های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام همچون ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهداست و عکس های ارسالی باید مستند باشد و عکس های تلفن همراه با کیفیت اصلی ارسال شود.

شرکت کنندگان علاوه بر درج مستندات هر عکس (تاریخ، زمان و مکان) و تعیین بخش حرفه ای یا موبایلی، با ارسال مشخصات (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس محل سکونت، شماره همراه و مجازی) و عضویت در کانال راه آوینی به آدرس @aviniroad


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکاسی «قاب های عزیز» در کرمان برگزار می شود

مسابقه عکاسی «قاب های عزیز» در کرمان برگزار می شود