مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-03سياسي

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم آذر ماه گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه 1200 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم آذرماه جاری تهیه شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه 1200 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم آذرماه جاری تهیه شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی امروز، 12 آذر در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان خواهر امام(س) رشت برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ وقف، نشان دهنده جریان روحیه همدلی و انسان دوستی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در قرار دوازدهم مهدی یاوران تلاش می کنند بین مردم امیدآفرینی کرده و وضعیت معیشتی افراد کم بضاعت را ارتقا بخشند، افزود: 1200 بسته معیشتی در طرح قرار دوازدهم آذرماه جاری تهیه شده که ارزش هر بسته معیشتی 750 هزار تومان است.

تدینی با بیان اینکه برای تهیه این بسته های معیشتی 900 میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک های مردمی هزینه شده است، تصریح کرد: این بسته های معیشتی با کمک مؤسسات خیریه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم آذر ماه گیلان

توزیع 1200 بسته معیشتی در قرار دوازدهم آذر ماه گیلان