مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-03سياسي

قدرت هر کشوری بر پژوهش استوار است


اگر می خواهیم مردم از رفاه نسبی و زندگی بانشاط و توأم با عزت و سربلندی و افتخار، برخوردار باشند، باید آن را در عمل نشان دهیم و در سایه تحقیق و پژوهش این امر شدنی است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اگر می خواهیم مردم از رفاه نسبی و زندگی بانشاط و توأم با عزت و سربلندی و افتخار، برخوردار باشند، باید آن را در عمل نشان دهیم و در سایه تحقیق و پژوهش این امر شدنی است.

حسن بهرام نیا امروز یکشنبه، 12 آذرماه در آیین نواختن زنگ پژوهش در مدرسه فرزانگان شهر ایلام گفت: اگر می خواهیم کشوری داشته باشیم که وابستگی نداشته نباشد و بتواند روی پای خود بایستد و همزمان هزینه فایده و مدیریت مالی و زمان را انجام دهد، جز با تحقیق و پژوهش میسر نمی شود.

وی گفت: جستجو کردن باید در راستای رسیدن به یک یافته باشد، یافته ای که در راستای رفاه و و معیشت مردم و همچنین استقلال کشور باشد.

بهرام نیا با گرامیداشت هفته پژوهش و با تبریک این هفته به همه پژوهشگران گفت: اگر می خواهیم مردم از رفاه نسبی و زندگی بانشاط و توأم با عزت و سربلندی و افتخار، برخوردار باشند، باید آن را در عمل نشان دهیم و در سایه تحقیق و پژوهش این امر شدنی است.

وی با بیان اینکه باید قدر پژوهشگران را بدانیم و جایگاه آنان باید محترم شمرده شود، بیان کرد: دانش آموزان باید قدر دانشمندان و فرهیختگان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت هر کشوری بر پژوهش استوار است

قدرت هر کشوری بر پژوهش استوار است