مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-28ورزشي

انتقاد تند یک پرسپولیسی از مهاجم سرخ پوشان


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از بازی این تیم مقابل النصر عربستان انتقادات تندی علیه مهاجم سرخ پوشان مطرح کرد.

- محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم های النصر عربستان و پرسپولیس ایران که شب گذشته با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: 10 نفره شدن النصر باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی روانی شرایط بهتری به دست بیاورند و شاید اگر جلوی زمین خودباوری بیشتری داشتیم، می توانستیم با 3 امتیاز شیرین از ریاض برگردیم، اما واقعا بچه ها با غیرت ایرانی بازی کردند و با یک تاکتیک خوب دست النصر را بستند.

کادر فنی به خوبی النصر را آنالیز کرده بود و در عمق، هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم و به همین خاطر النصری ها مجبور بودند که از کناره ها سانتر کنند که در این کار هم ناموفق بودند.

پرسپولیس با یک بازی اقتصادی با امتیاز به تهران برمی گردد و حالا ما به صعود از این گروه در روز آخر بازی ها امیدوار هستیم.

خوشحالم از اینکه در جنگ ستاره های پولدار دنیا آبرومند بازی کردیم و سربلند بودیم و به جز یکی دو صحنه بازی بی اشتباهی انجام دادیم.

وی در خصوص اینکه موقعیت سوزی بازیکنان پرسپولیس در این بازی کاملاً به چشم می آمد و این موضوع نگران کننده است، ادامه داد: از قبل هم گفته بودم که اگر ما یک مهاجم تاپ خارجی جلوی زمین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند یک پرسپولیسی از مهاجم سرخ پوشان

انتقاد تند یک پرسپولیسی از مهاجم سرخ پوشان