مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-21سياسي

چنبره عمیق صهیونیست ها در ابعاد حیاتی آمریکا؛ از سیاست تا سینما


گزارش پیش رو با اتکا بر گفته ها و نوشته های چهره های برجسته یهودی_صهیونیست نشان می دهد رخنه این فرقه در عرصه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آمریکا به قدری عمیق و گسترده است که تقریباً هیچ تصمیمی در سطوح عالی این کشور گرفته نمی شود مگر آنکه فرقه یهودی_صهیونیستی .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: به عبارت دیگر آنها مدعی اند که هرگز همانند دیگر خرده جوامع موجود در یک جامعه بزرگ تر، نمایندگان سیاسی خاص خود را نداشته اند که بتواند از حقوق این خرده جامعه حمایت کرده و منافع شان را نیز در زمره منافع ملی یک کشور مطرح و دنبال کند.

اما با مرور تاریخ و بررسی اسناد موجود در منابع مختلف به ویژه اسناد و اظهارات دانشمندان و کارشناسان یهودی (و حتی برخی از صهیونیست ها) به وضوع می توان دریافت که این ادعا نه تنها درست نیست بلکه برعکس آن صادق است.

حداقل در یک قرن اخیر رخنه یهودیان صهیونیست در ابعاد حیاتی کشوری همچون ایالات متحده به اندازه ای گسترده و عمیق است که به هیچ وجه نمی توان گفت منافع و اهداف این گروه نادیده گرفته شده یا نماینده مشخصی برای آنها در سطوح عالی حکومتی وجود نداشته است.

اعتراف صهیونیست ها به رخنه در بخش های حیاتی آمریکا گزارش پیش رو با اتکا بر گفته ها و نوشته های چهره های برجسته یهودی_صهیونیست نشان می دهد رخنه این فرقه در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنبره عمیق صهیونیست ها در ابعاد حیاتی آمریکا؛ از سیاست تا سینما

چنبره عمیق صهیونیست ها در ابعاد حیاتی آمریکا؛ از سیاست تا سینما