مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-10اقتصادي

آتش در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کنترل شد


خوشبختانه در ساعات پایانی عصر امروز شاهد فروکش آتش در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بودیم و تقریباً می توان گفت که آتش کنترل شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه در ساعات پایانی عصر امروز شاهد فروکش آتش در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند بودیم و تقریباً می توان گفت که آتش کنترل شده است.

جواد قناعت یکشنبه شب، 19 آذر اظهار کرد: جلسه مدیریت بحران در محل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد .

وی با بیان اینکه آتش سوزی در ساعات اولیه در حال مهار شدن بود اما متأسفانه ماهیت این میعانات گازی به گونه ای بود که باعث توسعه آتش شد، افزود: برای حفظ جان آتش نشانان و تیم های امدادی ناچار شدیم که منطقه را تخلیه کنیم تا رعایت فاصله 500 متری انجام شود.

استاندار با اشاره به اینکه بر اثر سوختن میعانات گازی شدت حرارت آنقدر زیاد و به گونه ای بود که ما شاهد انفجارهایی در مخازن بودیم، بیان کرد: از مجموع 18 مخزن پری که در این مینی پالایشگاه وجود داشت، 15 تا تاکنون منفجر شده و سوخته اند و سه مخزن باقی است.

قناعت اظهار کرد: از همان ساعات اولیه تیم ها و خودروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در محل حادثه حضور پیدا کردند و مدیریت صحنه را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کنترل شد

آتش در مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کنترل شد