مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-11اجتماعي

وانت هایی با بار نابسامانی!


برایشان فرقی ندارد عرض خیابان پهن باشد یا باریک، چهارراە باشد یا سرکوچە، کنار خیابان باشد و یا کنار میدان! همە جای شهر را محلی برای کسب درآمد خود می دانند.

- ایسنا/کردستان برایشان فرقی ندارد عرض خیابان پهن باشد یا باریک، چهارراە باشد یا سرکوچە، کنار خیابان باشد و یا کنار میدان! همە جای شهر را محلی برای کسب درآمد خود می دانند.

این روزها کە ترافیک سنگین شهر سنندج خود بە معضلی پیچیدە در مدیریت شهری تبدیل شدە و داد شهروندان سنندجی را درآوردە است، در این میان هم وانت بارهای حاوی میوە و سیفی جات مزید بر علت شدە و بر بار ترافیکی شهر افزودەاند.

اگرچە ترافیک های ممتد و وقت و بی وقت شهر سنندج یک چالش با صدها علت است، اما دیرزمانی است کە توقف طولانی مدت وانت بارها در معابر و میادین شهری، سبب افزایش ترافیک و راە بندان های سنگین در دل شهر شدە است؛ معضلی کە اگرچە توقف وانت بارهای فروش میوە و سبزیجات تنها علت در بوجود آمدن آن نیست، لذا با ساماندهی درست و بە موقع وانت بارهای سطح شهر می توان تاحدودی از این مشکل در سطح شهر کاست.

امروزە ساماندهی وانت بارهای فروش میوە و سبزیجات در سطح شهر و رفع این معضل بە یکی از مطالبات بە حق مردم سنندج تبدیل شدە است؛ مطالبەای کە سالیان سال است راە بە جایی نبردە است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وانت هایی با بار نابسامانی!

وانت هایی با بار نابسامانی!