مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-14سياسي

استخر ذخیره آب شهرداری فردوس الگویی موفق برای همه ایران


یکی از اقدامات مهم شهرداری این شهر احداث پروژه استخره ذخیره آب های سطحی است که می تواند الگویی برای دیگر شهرداری های استان و کشور باشد.

- حسین اکبری، شهردار فردوس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: با توجه به پیگیری هایی که در دهه 80 برای اینکه روزی به عنوان روز فردوس نامگذاری شود و در شواری فرهنگ عمومی فردوس به خاطر اینکه شهرداری این شهر جزو اولین شهرداری هایی ست که در کشور تأسیس شده روز 10 آذر ماه که سالروز تأسیس شهرداری فردوس است را به عنوان روز فردوس انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: شهرداری فردوس هفدهمین شهرداری در کشور،  دومین شهرداری در خراسان بزرگ بعد از مشهد و اولین شهرداری در خراسان جنوبی است به همین دلیل روز 10 آذرماه که به نام سالروز تأسیس شهرداری ست به نام روز فردوس نامگذاری شد.

 اشتغال 100 نفری در بازار بزرگ شهروند شهردار فردوس با اشاره به اینکه سال 1304 شهرداری فردوس تأسیس شده است، یادآور شد: آن زمان به نام بلده تون بوده و در سال 1308 نام تون به فردوس تغییر کرد.

اکبری با اشاره به سابقه خدمت خود در شهرداری فردوس گفت: هفتم مهرماه 1400 به عنوان شهردار فردوس منصوب و قبل از آن پنج دوره در شورای شهر فردوس خدمت کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر ذخیره آب شهرداری فردوس الگویی موفق برای همه ایران

استخر ذخیره آب شهرداری فردوس الگویی موفق برای همه ایران