مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 23:202023-11-29اجتماعي

توسعه حمل و نقل عمومی محور اصلی پروژه‎ های تجاری جدید شهرداری تبریز


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار کرد: پروژه های تجاری جدید مانند پروژه تجاری میدان ساعت بر پایه توسعه حمل ونقل عمومی تعریف می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار کرد: پروژه های تجاری جدید مانند پروژه تجاری میدان ساعت بر پایه توسعه حمل ونقل عمومی تعریف می شوند.

غلامرضا روشنی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تاکید بر انسان محور بودن توسعه شهری، مطرح کرد: توسعه و زندگی بخشیدن به محدوده مرکزی شهر تنها با تسهیل دسترسی انسان ها به این محدوده امکان پذیر است و این امر با تقویت حمل و نقل عمومی از جمله افزایش ناوگان، توسعه خطوط مترو، افزایش مسیرهای BRT و.

و همچنین ایجاد محدودیت برای خودروهای شخصی امکان پذیر است.

وی افزود: یکی از پتانسیل های مهم شهر تبریز از قدیم تاکنون بازار بزرگ تبریز است که در سطح جهانی مورد توجه است و همین امر نشان از قطب اقتصادی بودن کلانشهر تبریز از گذشته تا به اکنون است.

وی تشریح کرد: اگر بخواهیم در راستای تسهیل دسترسی خودروها به این محدوده عمل کنیم اساس تخریب این مجموعه وزین را پایه ریزی کرده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: هدف ما در تعریف پروژه های تجاری جدید از جمله پروژه تجاری میدان ساعت، تسهیل دسترسی انسان ( شهروندان و گردشگران) به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل عمومی محور اصلی پروژه‎ های تجاری جدید شهرداری تبریز

توسعه حمل و نقل عمومی محور اصلی پروژه‎ های تجاری جدید شهرداری تبریز