مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-28دانش

درب 30 آزمایشگاه پژوهشگاه ارتباطات بر روی تمام نخبگان کشور باز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و در حضور مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور برگزار شد، - رییس پژوهشگاه ارتباطات با اشاره به ظرفیت های موجود در پژوهشگاه بیان کرد: در حال حاضر 30 آزمایشگاه در پژوهشگاه در حوزه هایی همچون امنیت، فیبر نوری، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات وجود دارد که درب آن ها بر روی تمام نخبگان کشور باز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج و در حضور مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور برگزار شد، از ظرفیت های پژوهشگاه جهت بهره برداری هر چه بیشتر نخبگان حوزه ICT به ویژه بسیجیان فعال در بخش تحقیقاتی و پژوهشی سخن گفت.

رضوی زاده در ابتدای سخنان خود در میان بسیجیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، اظهار کرد: درسی که امروز از 8 سال دفاع مقدس می گیریم، درس دفاع از حق است؛ که امروز ما این موضوع را در مباحث علمی به عنوان الگو قرار داده ایم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در کشور قدرت دفاعی بالایی وجود داشته باشد باید در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توان علمی بالایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب 30 آزمایشگاه پژوهشگاه ارتباطات بر روی تمام نخبگان کشور باز است

درب 30 آزمایشگاه پژوهشگاه ارتباطات بر روی تمام نخبگان کشور باز است