مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-18بين الملل

اوباما دل نگران باخت بایدن؛ ترامپ در مسیر پیروزی


جو بایدن در حالی سال 2023 را به پایان می رساند که معجونی از بحران ها از جناح های مختلف، چه شخصی و چه سیاسی، او را احاطه کرده و موجب شده تا چهره های بسیار کلیدی و شاخص دموکرات در توانایی او برای نگه داشتن کاخ سفید در 2024 شک کنند.

- جو بایدن در حالی سال 2023 را به پایان می رساند که معجونی از بحران ها از جناح های مختلف، چه شخصی و چه سیاسی، او را احاطه کرده و موجب شده تا چهره های بسیار کلیدی و شاخص دموکرات در توانایی او برای نگه داشتن کاخ سفید در 2024 شک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش ها، باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا، در میان افراد مردد است که شک و تردید به جانشان افتاده است.

طبق گزارش آنی لینسکی خبرنگار وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع ناشناس، اوباما به طور فزاینده ای دورنمای جو بایدن، رییس جمهوری فعلی آمریکا برای انتخابات سال آینده را زیر سوال می برد و احساس می کند که دموکرات ها ممکن است به راحتی شکست بخورند.

این منبع آشنا به تفکرات اوباما می گوید، با توجه به اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در نظرسنجی های انتخاباتی پیشتاز است و نگرانی ها در مورد سن، سیاست مهاجرتی، سیاست ها در قبال رژیم صهیونیستی و برنامه اقتصادی بایدن اعتمادها را تضعیف کرده و به نظر می رسد اقدامات هانتر بایدن (پسر جو بایدن) هم باعث جلب توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما دل نگران باخت بایدن؛ ترامپ در مسیر پیروزی

اوباما دل نگران باخت بایدن؛ ترامپ در مسیر پیروزی