مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-16بين الملل

ادعای سنتکام درباره مقابله با 14 پهپاد یمنی در دریای سرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناوشکن «یواس اس کارنی» آمریکا ادعا کرد که در اولین ساعات بامداد امروز شنبه 16 دسامبر، 14 فروند پهپاد که توسط ارتش ملی یمن پرتاب شده بودند را در دریای سرخ رهگیری کرده است.

- فرماندهی مرکزی نیرو های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در بیانیه ای از مقابله با 14 پهپاد متعلق به ارتش ملی یمن در دریای سرخ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ناوشکن یواس اس کارنی آمریکا ادعا کرد که در اولین ساعات بامداد امروز شنبه 16 دسامبر، 14 فروند پهپاد که توسط ارتش ملی یمن پرتاب شده بودند را در دریای سرخ رهگیری کرده است.

فرماندهی مرکزی نیرو های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در بیانیه ای در این ارتباط مدعی شد که در این حمله پهپادی به هیچ یک از کشتی هایی که در آب های منطقه در حرکت بودند، آسیبی نرسیده است.

بر اساس تروریست های سنتکام، ناوشکن مذکور پهپاد های ارتش ملی یمن را منهدم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه تلویزیونی، وزارت دفاع انگلیس امروز مدعی انهدام یک فروند پهپاد در این دریا توسط ناوشکن این کشور شد!گرانت شاپس، وزیر دفاع انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که این پهپاد که گمان می رود هدفش خطوط کشتیرانی تجاری در دریای سرخ بوده است توسط ناوشکن اچ ام اس دیاموند HMS Diamond و با شلیک یک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای سنتکام درباره مقابله با 14 پهپاد یمنی در دریای سرخ

ادعای سنتکام درباره مقابله با 14 پهپاد یمنی در دریای سرخ