مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-28اجتماعي

جاده های کوهستانی گلستان سفیدپوش شد/ پرهیز از سفرهای غیرضروری


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بارش برف در جاده های کوهستانی استان خبر داد و افزود: محورهای مواصلاتی بالادست گلستان لغزنده است.

- ایسنا/گلستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بارش برف در جاده های کوهستانی استان خبر داد و افزود: محورهای مواصلاتی بالادست گلستان لغزنده است.

سلیم اصغری عصر سه شنبه 7 آذر ماه 1402 در جمع خبرنگاران، آخرین وضعیت جاده های گلستان پس از ورود سامانه سرد و بارشی به استان را تشریح و اظهار کرد: در پی ورود سامانه سرد و بارشی به نوار شمالی کشور، شاهد بارش ها به صورت باران در مناطق پایین دست و برف در مناطق بالادست استان هستیم.

وی با بیان این که بر اثر بارش های امروز و ریزش برف در ارتفاعات، محورهای ارتباطی به خصوص محورهای کوهستانی گلستان لغزنده است، ادامه داد: از زمان آغاز بارش، اکیپ های راهداری به طور متناوب در حال گشت زنی در محورها و تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن جاده ها هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر این که کاربران جاده های استان هنگام رانندگی باید نهایت احتیاط را به دلیل لغزندگی جاده ها به ویژه در محورهای کوهستانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش های امروز تا به این لحظه شرایط بحرانی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کوهستانی گلستان سفیدپوش شد/ پرهیز از سفرهای غیرضروری

جاده های کوهستانی گلستان سفیدپوش شد/ پرهیز از سفرهای غیرضروری