مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-13سياسي

به تخلفات انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز در اسرع وقت رسیدگی شود


تخلف صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتحادیه صنف خبازان شهرستان البرز به دستگاه قضایی منعکس شده و انتظار داریم در اسرع وقت به این مساله رسیدگی شود.

- حجت الاسلام مسعود مهدوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز، با اشاره به حواشی صورت گرفته در انتخابات اخیر اتحادیه صنف خبازان شهرستان البرز، اظهار کرد: موضوع صنف خبازان و نانوایان سالهاست در شهرستان البرز مطرح بوده و طی این مدت یک عده افراد خاص در این شهرستان به بستگان و آشنایان خود مجوز نانوایی داده اند.

وی ادامه داد: اخیرا بر اساس بررسی های انجام شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و سایر دستگاه ها، برخی افراد آردهای دولتی را به قیمت آزاد می فروشند که این مساله محرز شده است.

امام جمعه شهر الوند تصریح کرد: به تازگی انتخابات اتحادیه خبازان شهرستان البرز برگزار شد و شخصی که مسوول اصلی این قضیه بوده و رد صلاحیت شده بود، چند روز به انتخابات مانده نانوایان و خانواده آن ها و بستگانش را دور هم جمع کرده و به حدود 400 نفر نهار داده و شرط و شروط گذاشته است.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: متاسفانه در فرآیند انتخابات اتحادیه خبازان، مسوولانی از این شهرستان حضور داشتند که هیچ لزومی به حضور آنان نبوده و از طرفی انتخابات به شکل محرمانه انجام نشده که فیلم و عکس های آن هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تخلفات انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز در اسرع وقت رسیدگی شود

به تخلفات انتخابات صنف خبازان شهرستان البرز در اسرع وقت رسیدگی شود