مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-29سياسي

تغییر فرآیند اعزام زندانیان از سنتی به نوین


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه ابلاغ الکترونیک و اعزام زندانیان را از فرایندی سنتی به نوین تغییر داده ایم، گفت: صبر برای تغییر فرایند ها ارزشمند است و این اتفاق به تدریج رخ می دهد و این همان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، همایش یک روزه، هم اندیشی معاونین فناوری اطلاعات برنامه ریزی دادگستری های سراسر کشور صبح امروز (8 آذر) در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار شد.

محمد کاظمی فرد، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ابتدای این همایش اظهار کرد: اعزام و بدرقه الکترونیک زندانیان در زمان شیوع کرونا آغاز شد و همچنان نیز انجام می شود.

در آن زمان به دلیل شرایط کشور بسیاری از کلاس های درسی و دانشگاهی و نیز جلسات ادارات و سازمان ها به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار می شد، اما پس از شیوع کرونا این نوع ارتباط به کمتر از 2 یا 3 درصد رسیده است.

وی افزود: ما همچنان این اقدام را به صورت الکترونیک انجام می دهیم و ظرفیت انجام آن را به بیش از 80 درصد 90 درصد رسانده ایم.

چراکه هوشمندسازی فرایند ها همان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند.

  رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه ابلاغ الکترونیک نیز در همین راستا شکل گرفت، تصریح کرد: دو تحول ساده که همان ابلاغ الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فرآیند اعزام زندانیان از سنتی به نوین

تغییر فرآیند اعزام زندانیان از سنتی به نوین