مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-20بين الملل

کتائب القسام: 25 نظامی اسراییلی را طی 72 ساعت از پا درآوردیم


شاخه نظامی حماس اعلام کرد توانسته طی 72 ساعت گذشته 25 نظامی اسراییلی را از پا درآورد و ده ها نظامی دیگر را مجروح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه ای جزییات عملیات های خود طی چند روز اخیر را اعلام کرد.

قسام اعلام کرد طی 72 ساعت اخیر توانسته 41 خودروی زرهی ارتش اسراییل را هدف حمله قرار دهد که از این تعداد، برخی به طور کامل منهدم شدند و به برخی دیگر خسارت وارد شده است.

شاخه نظامی حماس اضافه کرد رزمندگان مقاومت کشته شدن 25 نظامی اسراییلی و جراحت ده ها نظامی دیگر را طی 72 ساعت گذشته تایید کرده اند.

براساس این بیانیه، تمام نیروهای اسراییلی که در حال نفوذ به شهر غزه و دیگر مناطق بوده اند با استفاده از راکت ها و بمب ها مورد حمله قرار گرفتند و نیروهای مقاومت با آن ها درگیر شدند.

قسام در ادامه اعلام کرد بعد از ورود نیروهای رژیم صهیونیستی به 2 تونل و یک خانه در نوار غزه، رزمندگان مقاومت تونل ها و خانه یادشده را تله گذاری و روی سر آن ها خراب کردند.

طبق این بیانیه، تک تیراندازان مقاومت همچنین یک نظامی اسرائلی را هدف قرار دادند و مقرها، اتاق های عملیات میدانی و محل تجمع نظامیان اسراییلی با خمپاره و راکت های کوتاه برد مورد حمله قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب القسام: 25 نظامی اسراییلی را طی 72 ساعت از پا درآوردیم

کتائب القسام: 25 نظامی اسراییلی را طی 72 ساعت از پا درآوردیم