مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-18فرهنگي

فراخوان سیزدهمین دوسالانه «طراحی» استان قم اعلام شد/انتشار


فراخوان سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

- فراخوان سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم اعلام شد/انتشار ایسنا/قم فراخوان سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

سیزدهمین دوسالانه طراحی استان قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن هنرهای تجسمی به دبیری وحید سلیمانی برگزار می شود و جزییات فراخوان این جشنواره به منظور مشارکت هنرمندان استان منتشر شد.

بر این اساس، نوعی از طراحی مدنظر این جشنواره است که شامل برداشت های شخصی، احساسات فی البداهه و تجربه های آزاد طراح از موضوعات گوناگون با بیان مستقل و به روش های متنوع می شود.

اهداف جشنواره به شرح ذیل است: اعتلای هنر طراحی به طور خاص و هنرهای تجسمی به صورت عام ایجاد بستری جهت نمایش بخشی از صحنه هنرهای تجسمی در استان قم زمینه سازی رشد و بالندگی هنرمندان استان رشد فرهنگ بصری مخاطبان در سطوح مختلف جامعه گسترش ظرفیت بیان هنری در حوزه ها و هنرهای گوناگون و انواع فعالیت های فردی و اجتماعی توسعه روابط فرهنگی و هنری در میان هنرمندان و مخاطبان ایجاد زمینه پویایی و شادابی هر چه بیشتر هنرمندان از طریق رقابت های سازنده و تعالی بخش ایجاد فضای همدلی، هم افزایی تعامل و تبادل دانش و مهارت های فرهنگی و اجتماعی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سیزدهمین دوسالانه «طراحی» استان قم اعلام شد/انتشار

فراخوان سیزدهمین دوسالانه «طراحی» استان قم اعلام شد/انتشار