مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-13سياسي

امیر سرتیپ طالب زاده: نخبگان یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری هستند


معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، نخبگان را یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری دانست و تصریح کرد: وجود نخبگان علمی در دانشگاه هوایی شهید ستاری راهگشای بسیاری از مشکلات و گلوگاه هایی است که در نیروی هوایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش  در جمع نخبگان علمی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن ابراز خرسندی از حضور نخبگان برتر علمی در این مرکز دانشگاهی، گفت: حضور پربار شما نخبگان در دانشگاه هوایی شهید ستاری یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه آینده سازان نیروی هوایی ارتش در این یگان به دست شما نخبگان علمی تربیت و تحویل نیروهای مسلح خواهند شد، افزود: آینده روشنی برای نیروی هوایی ارتش در این مرکز علمی ترسیم شده و بی شک با تلاش شما و همت دانشجویان این دانشگاه، بتوانیم آینده ای بهتر و قدم های مثبتی در این زمینه برداشته و نیرویی در تراز انقلاب را به همگان معرفی کنیم.

امیر سرتیپ خلبان طالب زاده، اظهار کرد: وجود نخبگان علمی در دانشگاه هوایی شهید ستاری راهگشای بسیاری از مشکلات و گلوگاه هایی است که در نیروی هوایی وجود دارد و با تلاش و پشتکار همه شما می توان آن ها را برطرف و یک گام رو به جلو برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ طالب زاده: نخبگان یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری هستند

امیر سرتیپ طالب زاده: نخبگان یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری هستند