مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-18سياسي

چرا «ترور» از بازیگری به جای سردار سلیمانی استفاده نکرد؟


کارگردان «ترور»، سریالی که قرار است به مقطعی از دوران زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بپردازد، درباره خط اصلی قصه این مجموعه تاکید کرد: این سریال به زندگی شخصی سردار نمی پردازد و مشخصا درباره ترور نافرجام سال 97 در حسینیه بیت الزهرا است.

- چرا ترور از بازیگری به جای سردار سلیمانی استفاده نکرد؟ کارگردان ترور ، سریالی که قرار است به مقطعی از دوران زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بپردازد، درباره خط اصلی قصه این مجموعه تاکید کرد: این سریال به زندگی شخصی سردار نمی پردازد و مشخصا درباره ترور نافرجام سال 97 در حسینیه بیت الزهرا است.

نقش حاج قاسم در طول کار همواره تاثیرگذار است اما از بازیگری که نقش ایشان را ایفا کند، استفاده نکرده ایم، دلیل این تصمیم هم به این برمی گشت که فضای قصه اجازه نمی داد ما از بازیگری برای ایفای شخصیت ایشان استفاده کنیم.

خیرالله تقیانی پور ـ کارگردان سریال ترور ـ در گفت وگویی با ایسنا، با بیان اینکه برای ساخت این سریال ذوق فراوانی داشته است، درباره ساخت آن گفت: خیلی دلم می خواست برای حاج قاسم فیلم بسازم، سال گذشته هم یک کار سینمایی در سوریه ساختم منتها قصه چون در سطح پایین تر بود، با حاج قاسم که در رأس فرماندهی بودند، ارتباطی پیدا نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «ترور» از بازیگری به جای سردار سلیمانی استفاده نکرد؟

چرا «ترور» از بازیگری به جای سردار سلیمانی استفاده نکرد؟