مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پژوهش و فناوری


دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تا 13 آذرماه سال جاری تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، دبیرخانه آثار منتشرشده در قالب های: کتاب (تالیف و تصنیف)، طرح پژوهشی خاتمه یافته، پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری در بازه زمانی مهر 1401 تا مهر 1402 را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر قالب های دوره های گذشته، در جشنواره چهاردهم، قالب ویژه: پیشنهاده مصوب پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری با تاکید بر: تحول دیجیتال در کتابخانه و آرشیو با استفاده از علوم داده و هوش مصنوعی، پردازش زبان طبیعی و روش های نوین بازیابی اطلاعات به محورهای اصلی جشنواره افزوده شده است.

موضوع های پیشنهادی برای دریافت آثار در هریک از محورها به شرح زیر است: علم اطلاعات و دانش شناسی (مطالعات نظری/ مدیریت اطلاعات و دانش/ علوم داده/ تحول دیجیتال/ فناوری های نوپدید و هوش مصنوعی/ سازماندهی اطلاعات و دانش/ خدمات اطلاعاتی/ اخلاق اطلاعات/ تعامل انسان و اطلاعات) علوم آرشیوی (شناسایی و ارزشیابی اسناد/ تنظیم و توصیف اسناد/ خدمات آرشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پژوهش و فناوری

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پژوهش و فناوری