مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-07سياسي

بهره برداری از بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی در دهه فجر در منطقه شرق شیراز


شهردار شیراز با بیان اینکه بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی به طول 5.

5 کیلومتر و عرض 80 متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال های گذشته کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی به طول 5.

5 کیلومتر و عرض 80 متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال های گذشته کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

محمدحسن اسدی امروز، 16 آذرماه در جریان بازدید از پروژه بزرگراهی شهید استوار محمودآبادی که در آستانه سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام انجام شد، در خصوص مشخصات پروژه این بزرگراه گفت: این بزرگراه به طول 5.

5 کیلومتر و عرض 80 متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال های گذشته کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، با تلاش شبانه روزی شهرداران سابق و فعلی منطقه 7، معاون فنی و عمرانی و رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی رسیده و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به تملک 10 هکتار اراضی مورد مسیر اجرای این پروژه با همکاری مالکان و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی از بولوار خلیج فارس به سمت بولوار ولایت آغاز و به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی در دهه فجر در منطقه شرق شیراز

بهره برداری از بزرگراه سردار شهید استوار محمودآبادی در دهه فجر در منطقه شرق شیراز