مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-13اقتصادي

افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در کانون پرورشی فکری کودکان


دومین دوره نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی از عصر امروز 22 آذر ماه در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد تا علاقمندان بتوانند به طور مستقیم نسبت به خرید پوشاک ایرانی اسلامی اقدام کنند.

- گروه زندگی- در دومین دوره نمایشگاه هدی که از 22 آدرماه تا یکم دی ماه برقرار است، تولید کنندگانی از تهران و شهرهای مختلف کشور در قالب 52 غرفه محصولات خود را در معرض فروش می گذارند که این محصولات متناسب با سبک ایرانی اسلامی شامل لباس کودک و نوجوان، مانتو و لباس مجلسی زنانه، چادرهای عبایی، پارچه های چادری رنگی و مشکی می شود.

همچنین غرفه های دوخت رایگان چادر و تعویض چادرهای نو با کهنه نذر حجاب نیز در این نمایشگاه به مشتریان خدمات می دهند.

  رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از فروش بی واسطه و ارزانتر در نمایشگاه هدی خبر می دهد نمایشگاهی که به انتظار یکساله محجبه ها پایان می دهد با برگزاری سلسله نمایشگاه های هدی، مراجعه کنندگان می توانند به جای انتظاری یکساله برای برپایی نمایشگاه قرآن و خرید از تک سکوی فروش این دسته از محصولات، با استفاده از فرصت مهیا شده، به خرید محصولاتی متنوع اقدام کنند.

اسدالله سلیمانی ؛ رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در همین رابطه و هدف برگزاری دومین دوره نمایشگاه هدی توضیح می دهد: با توجه به عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در کانون پرورشی فکری کودکان

افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در کانون پرورشی فکری کودکان