مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-10حوادث

احتماع وقوع انفجار در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند


مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت:: به منظور حفظ جان افراد حاضر در محل، دستور تخلیه داخل و اطراف مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند صادر شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ مدت ها بود که بوی گاز در شمال شهر بیرجند بیش از دیگر نقاط مرکز خراسان جنوبی احساس می شد پاسخ مسوولان هم به نگرانی و گلایه این بود که این بوی گاز مربوط به یک واحد تولیدی هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند است و امروز خبر وقوع آتش سوزی در این واحد تولیدی منتشر شد که هنوز این آتش سوزی ادامه دارد و آتش نشانان در حال اطفاء حریق هستند.

اما در فضای مجازی آن چه دست به دست به می شود حکایت از این دارد که مخازن گاز هیدروکربن در صورت حرارت بالا با خطر انفجار روبرو  است که می تواند قطعات انفجاری تا شعاع چند کیلومتر پرتاب شود.

 محمد علی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی هم  به رسانه ها اعلام کرد: از ساعت 8:45 صبح امروز این آتش سوزی آغاز شد و عملیات مهار آتش به خوبی پیش می رفت، اما از ساعت 10:40 دقیقه آتش گسترش یافت و مجبور شدیم ماشین های عملیاتی را برای حفظ ایمنی خارج کنیم.

وی گفت: با وجود اینکه از همه ارگان ها کمک گرفتیم، اما آتش شدت گرفت و فعلا باید منتظر بمانیم خودسوزی تمام شود تا آتش فروکش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتماع وقوع انفجار در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

احتماع وقوع انفجار در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند