مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-06سياسي

گزارش وزارت اطلاعات به رییس جمهور در مورد فساد ارزی «چای» ارائه شد


در جلسه امروز هیات دولت، وزیر اطلاعات گزارشی از درباره شناسایی و برخورد دولت با تخلف ارزی صورت گرفته در زمینه واردات چای به رییس جمهور ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، ضمن مفید و سازنده توصیف کردن نشست مشترک اعضای دولت و نمایندگان مجلس که دیروز به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مدرس برگزار شد، همکاری، هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مختلف و به ویژه دولت و مجلس را موجب تسهیل و تسریع رفع موانع و مشکلات دانست.

رییس جمهور با بیان اینکه نشست های مشترک مسئولان دستگاه های مختلف از جمله دولت و مجلس به نزدیک شدن دیدگاه ها و هماهنگی در اقدام و عمل کمک می کند، افزود: هماهنگی دولت و مجلس در تصویب برنامه هفتم، لایحه بودجه و دیگر قوانین موضوعه می تواند به مجریان کمک کند تا با جدیت و قدرت بیشتری اجرای برنامه ها را دنبال کنند.

رییسی همچنین با اشاره به توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت مردمی تحت عنوان دولت کار و فعالیت ، اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید قدردان این توصیف ارزشمند باشند و با کار و مجاهدت شبانه روزی در راستای حفظ و ارتقای آن تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزارت اطلاعات به رییس جمهور در مورد فساد ارزی «چای» ارائه شد

گزارش وزارت اطلاعات به رییس جمهور در مورد فساد ارزی «چای» ارائه شد