مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-02سياسي

سهم کردستان در سبد رسانه کشور ناچیز است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه یکی از مهم ترین مولفه ها در گسترش فرهنگ عمومی یک کشور تولید توجه حوادث قوم و ملت آن است، گفت: سهم کردستان و فداکاری مردم آن در سبد رسانه کشور ناچیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی مرادی در آیین رونمایی از سریال تاریخی سنجرخان که هم اکنون در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، کردستان سرزمین فداکاری های بزرگ، فرهنگ و سرزمین و وفا و صفا است.

وی با بیان اینکه کردستان سرزمینی است که در حساس ترین زمان ها با مردانگی و رشادت توطئه های بزرگ را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: مردمان این استان با آگاه و متدین هستند و  باید گفت هرکجا کرد زندگی می کند آنجا ایران است.

مرادی به یکی از دیالوگ های مهم سریال سنجرخان اشاره کرد و گفت: در سریال زمانی که به سنجرخان پیشنهاد داده می شود که برای حفظ جان به سفارت بیگانه( روس) پناه ببرد، می گوید، در این سرزمین فقط یک پرچم را می شناسم و آن بیرق ایران است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان، کردستان را سرزمین شهدای دلیر و خاستگاه شور و شعف و زندگی خواند و گفت: قله های خوش قامت مثنوی بلند استقامتی و ایثار است و رودهای خروشان آن سرود آبادانی می سراید، کردستان پاره تن ایران زمین و جان ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کردستان در سبد رسانه کشور ناچیز است

سهم کردستان در سبد رسانه کشور ناچیز است