مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-09ورزشي

قهرمانان مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور معرفی شدند


با پایان یافتن بیست و یکمین دوره از مسابقات تنیس روی میز وزارت نیرو در سمنان، قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مالک حسین زاده، دبیر شورای مرکزی ورزش و مسؤول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات با تلاش مسؤولان در شأن ورزشکاران وزارت نیرو برگزار شد.

وی افزود: مسابقات تنیس روی میز با نام و یاد شهدا برگزار شد و پهلوان و قهرمانان واقعی کسانی هستند که به خاطر پرچم و آبروی کشور جان عزیز خود را فدا کرده اند و به مقام رفیع شهادت، ایثارگر و آزاده نائل آمده اند و همه ما مدیون شهدا و امام شهدا هستیم و امروز اگر آرامش خاصی در کشور حکم فرما است تا ما بتوانیم با خیال آسوده به امر ورزش بپردازیم به برکت خون همین شهدا است.

مسؤول هماهنگی امور ورزش وزارت نیرو با تأکید به حدیث شریف رسول اکرم (ص) که می فرمایند، فرد مؤمن قوی از فرد مؤمن ضعیف بهتر و دوست داشتنی تر است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، اهمیت ورزش را نشان می دهد.

حسین زاده بیان کرد: اقدامات وزارت نیرو در امور ورزش بسیار قابل توجه و مثال زدنی است و توسعه ورزش همگانی می تواند از طرفی ایران قوی را رقم بزند و از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور معرفی شدند

قهرمانان مسابقات تنیس روی میز صنعت آب و برق کشور معرفی شدند