مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-29سياسي

پاسخ به سؤالات داوطلبان آزمون فرهنگیان


آزمون فرهنگیان امسال به صورت اختصاصی همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوبت اول آزمون سراسری در روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 برگزار می شود، ثبت نام برای شرکت داوطلبان در این آزمون آغاز شده و تا یازدهم آذرماه نیز ادامه دارد، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برای نخستین بار همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می شود اما داوطلبان برای شرکت در این آزمون سؤالاتی دارند که به دنبال پاسخ آن هستند.

داوطلبان علاقه مند به شغل معلمی می توانند فقط متقاضی شرکت در گروه فرهنگیان شوند؟ خیر، این داوطلبان می توانند علاوه بر شرکت در گروه فرهنگیان، گروه های آزمایشی اصلی ریاضی، تجربی و انسانی را انتخاب کنند.

ثبت نام برای شرکت در آزمون فرهنگیان از چه زمانی و به چه صورت است؟ ثبت نام برای کنکور فرهنگیان نیز همزمان با ثبت نام کنکور سراسری از 5 آذر آغاز شده و تا 11 آذر 1402 ادامه دارد.

به این صورت که داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و در لینک ثبت نام آزمون سراسری وارد شده و متقاضی شرکت در آزمون فرهنگیان شوند.

پس از مطالعه دفترچه راهنما، بایستی مدارک یا اطلاعات لازمِ مندرج در تقاضانامه ثبت نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کنید، در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به سؤالات داوطلبان آزمون فرهنگیان

پاسخ به سؤالات داوطلبان آزمون فرهنگیان