مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:552023-12-30اقتصادي

فولاد سازان مصالح فولادی را به انبوه سازان پروژه های نهضت ملی مسکن تحویل می دهند


برخی شرکت های فولادی با هدف حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده مسکن ملی در تفاهمی با وزارت راه و شهرسازی موظف شده اند تا مصالح فولادی را به صورت مستقیم در اختیار انبوه سازان مسکن ملی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران توانا، مهدی کوهی مدیرعامل شرکت فولادی گفت: در حال هماهنگی با نظام مهندسی هستیم که نقشه یک ساختمان 5 طبقه، یک ساختمان 25 طبقه و یک ساختمان 19 طبقه در اختیار ما قراردهند، تا تیرآهن های آن ها را به صورت مودی لار و پک تولید کنیم و در کنار پروژه تحویل دهیم.

علی محمدی مدیر شرکت فولادی گفت: با توجه به صحبت هایی که با مسئولین وزارت راه و شهرسازی داشته ایم، تمام تلاشمان این است، ورق های فولادی که نیاز صنعت ساختمان هست را با پایین ترین قیمت تحویل خود سازنده ها بدهیم.

وی درادامه گفت: قطعا واسطه ها حذف خواهند شد و در قیمت نهایی مسکن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگربه توافقی که روی قیمت و کاهش قیمت تمام شده سازه های فولادی پیشنهاد داده اند، برسیم بخش زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن می تواند به سازه های فولادی فلزی اختصاص پیدا کند.

مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی گفت: 40،45 درصد مصالح یک خانه به روش های سنتی تر میلگرد، فولاد و سیمان است و اگر ما بتوانیم این ها را به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد سازان مصالح فولادی را به انبوه سازان پروژه های نهضت ملی مسکن تحویل می دهند

فولاد سازان مصالح فولادی را به انبوه سازان پروژه های نهضت ملی مسکن تحویل می دهند