مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:502023-12-24سياسي

وزیر کشور: در راستای بیانات رهبر انقلاب برای مشارکت حرکت خوبی خواهیم داشت


وزیر کشور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات، گفت: نکاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیار کلیدی و مهم بود لذا با راهنمایی ها و تدابیر ایشان ما حرکت خیلی خیلی خوبی را در این حوزه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز ( یکشنبه 3 دی ماه) در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری جهت پاسخ به مطالبات برخط شهروندان، در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات، گفت: نکاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیار کلیدی و مهم بود لذا با راهنمایی ها و تدابیر ایشان ما حرکت خیلی خیلی خوبی را در این حوزه خواهیم داشت.

وی افزود: بحث اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در بیانات رهبری به خوبی تعیین و تبیین شد، همچنین مؤلفه های چهارگانه از جمله مشارکت پرشور، رقابت واقعی، امنیت کامل و سلامت که ایشان در گذشته و در ابتدای سال نیز تأکید کرده بودند مجدداً بیان فرمودند، این چهار مؤلفه جزو کلیدواژه های اصلی ایشان بود.

وزیر کشور تصریح کرد: ما اکنون منتظر یک حرکت مهمی هستیم که توسط همه ذی ربطان، ذی صلاحان و عموم مردم در این حوزه اتفاق بیفتد تا همه در میدان باشند و همه بدانند که مشارکت گسترده یعنی ایران قوی، امنیت کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: در راستای بیانات رهبر انقلاب برای مشارکت حرکت خوبی خواهیم داشت

وزیر کشور: در راستای بیانات رهبر انقلاب برای مشارکت حرکت خوبی خواهیم داشت