مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:002024-01-02سياسي

اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) از زبان آیت الله جاودان + فیلم


آیت الله جاودان در خصوص اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) ضمن بیان نکاتی ارزشمند می گوید: تسبیحات حضرت زهرا(س) فقط صدتا ذکر خدا است و گفتن آن سخت نیست و اگر در یک دقیقه با تامل و درست آن را بیان کنید هم عاقبت بخیر خواهید شد و هم خداوند از شما راضی می شود.

- اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) از زبان آیت الله جاودان + فیلم آیت الله جاودان در خصوص اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) ضمن بیان نکاتی ارزشمند می گوید: تسبیحات حضرت زهرا(س) فقط صدتا ذکر خدا است و گفتن آن سخت نیست و اگر در یک دقیقه با تامل و درست آن را بیان کنید هم عاقبت بخیر خواهید شد و هم خداوند از شما راضی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جاودان -استاد اخلاق- در یکی از درس های خود در خصوص اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) اظهار کرد: بعد از نمازهای واجب خودتان حتما تسبیحات حضرت زهرا(س) را بگویید، آن هم به صورت آهسته ذکر بگویید زیرا این یک گنج است.

وی ادامه داد: اگر آن سوی عالم بروید خواهید دید که یک بیایان بی انتها پر از گوهر و الماس یا به عبارتی دیگر یک گنج بزرگ برای شما گذاشته اند و این ها برای همان ذکر تسبیحات حضرت زهرا(س) است.

این استاد اخلاق ابراز کرد: تسبیحات حضرت زهرا(س) فقط صدتا ذکر خدا است و گفتن آن سخت نیست و اگر در یک دقیقه با تامل و درست آن را بیان کنید هم عاقبت بخیر خواهید شد و هم خداوند از شما راضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) از زبان آیت الله جاودان + فیلم

اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) از زبان آیت الله جاودان + فیلم