مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:502024-01-07سياسي

معاون بنیاد شهید و ایثارگران: مطالبات ایثارگران در سفر رییس جمهور به زنجان پیگیری شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، محمد میرزابیگی دیروز (شنبه 16 دی ماه) در رابطه با مصوبات سفر رییس جمهور در استان زنجان، - معاون بنیاد شهید و ایثارگران: مطالبات ایثارگران در سفر رییس جمهور به زنجان پیگیری شد معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید ستاد مرکز گزارشی از مطالبات ایثارگران در سفر رییس جمهور و هیئت همراه به استان زنجان ارائه کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، محمد میرزابیگی دیروز (شنبه 16 دی ماه) در رابطه با مصوبات سفر رییس جمهور در استان زنجان، اظهار کرد: حضور رییس جمهور در استان، فرصت مغتمی است که مطالبات جامعه ایثارگری را در راستای نیاز ها و دغدغه های این عزیزان پیگیری کنیم.

وی با اشاره به پیگیری مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان زنجان گفت: در دور اول سفر مصوباتی مشخص شده بود که هر میزان محقق نشده، باید بنیاد مرکز و هم اداره کل بنیاد استان پیگیر باشند تا به صورت کامل محقق شود.

معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد شهید ستاد مرکز ادامه داد: برای دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان نیز 7 بند مصوبه جهت پیگیری و اختصاص بودجه در نظر گرفته شده است که موضوعات خوب و کاربردی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بنیاد شهید و ایثارگران: مطالبات ایثارگران در سفر رییس جمهور به زنجان پیگیری شد

معاون بنیاد شهید و ایثارگران: مطالبات ایثارگران در سفر رییس جمهور به زنجان پیگیری شد