مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 21:552024-01-09سياسي

مرادی: دولت از حضور سلایق مختلف در انتخابات استقبال می کند


مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تأکید بر اینکه دولت در انتخابات بی طرف است، اما از فضای باز سیاسی و حضور سلایق مختلف استقبال می کند، گفت: همین جلسه اخیر رییس جمهور با نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی این موضوع را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالله مرادی شامگاه امروز، سه شنبه 19 دی 1402، در یک گفت وگوی تلویزیونی در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات وزیر کشور که به دلیل نبود فرصت رسیدگی صلاحیت 30 درصد نامزدهای کاندیداتوری در انتخابات مجلس احراز نشد ، اظهار کرد: منظور وزیر کشور درست در رسانه ها منتقل نشد، در این دوره بررسی ها برای صلاحیت دقیق تر از دوره های قبل بود آن هم در حالی که میزان ثبت نام بسیار بیشتر از دوره های پیشین بود، در این فرآیند، با توجه به تعداد زیاد ثبت نام ها، هیأت های اجرایی نیاز به بررسی بیشتری داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که الآن تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان بلاتکلیف مانده اند، تأکید کرد: کسی بلاتکلیف نمانده و احراز نشدن صلاحیت به معنی بلاتکلیفی نیست.

این افراد مانند تأیید صلاحیت نشدگان می توانند از طریق شورای نگهبان اعتراض کنند.

ضمن اینکه فکر می کنم میزان کمتر از 30 درصد باشد چرا که از حدود 24 هزار ثبت نام کننده فقط حدود سه هزار نفر احراز صلاحیت نشده اند و شاید در اعلام این اعداد سه هزار و 30 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی: دولت از حضور سلایق مختلف در انتخابات استقبال می کند

مرادی: دولت از حضور سلایق مختلف در انتخابات استقبال می کند