مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:152023-12-23سياسي

تشرف 2000 مددجو زیارت اولی سیستان و بلوچستان به حرم مطهر رضوی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برای آمدن به این جا مسافت زیادی را طی کرده اند، اما زمانی که هم نشین و هم صحبتشان می شوم سختی های مسیر را هم لذت زیارت می دانند، - اگرچه هوا سرد و سوزناک است، اما برای دیدن گنبد طلایی امام رضا علیه السلام سر از پا نمی شناسند، این سفر با همه سفر ها فرق می کند حالا به دیدار کسی آمده اند که همیشه آرزوی دیدن حرمش را داشتند.

از راه که وارد رواق می شوی از همان لباس های بلند رنگارنگشان می شود فهمید که از کجا آمده اند، جنوبی های خونگرمی که حرف هایشان پر از صمیمیت و سادگی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برای آمدن به این جا مسافت زیادی را طی کرده اند، اما زمانی که هم نشین و هم صحبتشان می شوم سختی های مسیر را هم لذت زیارت می دانند، در این میان شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، نوجوان و دانشجو هر کسی که مشتاق بوده خودش را رسانده تا از کاروان عاشقان حضرتش جا نماند.

کوله بار هایی پر از آرزو و حاجت دختر کوچکی که لباس بلوچی بر تن دارد پرچم سبز رنگ مزین به نام امام رئوفمان را در آغوش گرفته و کنار مادرش نشسته است، انگار از کودکی از همان زمانی که اذان در گوشش خوانده شده بود این صحن و سرا را می شناسد و آرام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف 2000 مددجو زیارت اولی سیستان و بلوچستان به حرم مطهر رضوی

تشرف 2000 مددجو زیارت اولی سیستان و بلوچستان به حرم مطهر رضوی