مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:052024-01-01سياسي

تشریح اهداف شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد از جوانگرایی تا توسعه تشکیلات


در نخستین نشست رسمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ها و اهداف این تشکل برای انتخابات و پسا انتخابات تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ اولین نشست رسمی شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت الاسلام والمسلمین غفاری و با حضور اعضا برگزار شد.

در این نشست رییس جدید شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اولین نشستی است که بعد از مدیریت دکتر هدایتخواه در استان برگزار می کنیم امروز از کسی حرف می زنیم که اعتبار را از خودش گرفته و اعتباری که دارد مدیون دیگران نیست و باید از همه زحمات وی و همچنین دکتر خلقی پور دبیر سابق شورای ائتلاف به دلیل زحمات چند دهه ای در تشکیلات جریان اصولگرایی قدردانی کنیم و همچنین یاد همه کسانی که برای این جریان زحمت کشیده اند را گرامی بداریم.

وی با اشاره به حضور رییس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: بارش تبلیغاتی شدیدی روی ما بود اما حجت الاسلام والمسلمین پناهی رییس شورای وحدت اصولگرایان ما را مورد لطف خودش قرار دادند و حمایت کردند که باید از ایشان و برادران خودمان در آن تشکل قدردانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد از جوانگرایی تا توسعه تشکیلات

تشریح اهداف شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد از جوانگرایی تا توسعه تشکیلات