مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:402023-12-26ورزشي

تاجیکستان کشوری کوچک ولی آداب و رسوم زیاد و متنوعی دارد


وزیر ورزش و جوانان تاجیکستان با اشاره به دیدنی ها و جاذبه های گردشگری این کشور، خواستار تقویت مراودات گردشگری یزد با این کشور شد.

- ایسنا/یزد وزیر ورزش و جوانان تاجیکستان با اشاره به دیدنی ها و جاذبه های گردشگری این کشور، خواستار تقویت مراودات گردشگری یزد با این کشور شد.

عبدالله رحمان زاده که با هیات همراه خود به یزد سفر کرده است، امروز سه شنبه ضمن بازدید از بافت تاریخی و آثار باستانی شهر میراث جهانی یزد، با جوانان فعال در حوزه گردشگری این استان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این نشست خاطرنشان کرد: تاجیکستان، کشوری بی نهایت زیباست که سرچشمه بسیاری از رودهای کشورهای مرکزی آسیاست.

رحمان زاده کوهستانهای این کشور را بلند، سرسبز با جلوه ای خاص و بی نظیر در بین کشورهای منطقه دانست و افزود: تاجیکستان دارای یخچال ها و دریاچه‎های بزرگی است که می تواند سالیان دراز آب مردم این کشور را تامین کنند.

وی گفت: هر چند تاجیکستان، کشوری کوچک است ولی دارای رسم و رسوم های متنوع و مربوط به هر ولایتی است، علاوه بر این خوراکی های متنوع و لذیذی داریم.

وزیر ورزش و جوانان استان در بخش دیکری از سخنانش به تنوع ادیان در کشور تاجیکستان با آداب و رسوم مربوط به خودشان اشاره و بیان کرد: تاجیکستان دارای بناهای تاریخی با قدمت زیاد و بازارهای قدیمی در شهرهایی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان کشوری کوچک ولی آداب و رسوم زیاد و متنوعی دارد

تاجیکستان کشوری کوچک ولی آداب و رسوم زیاد و متنوعی دارد