مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:202024-01-11دانش

دانشگاه تهران، برترین دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «ISC»


بر پایه ویرایش 1402 رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران در مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه تهران در جایگاه نخست ایران جای گرفت.

- بر پایه ویرایش 1402 رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران در مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه تهران در جایگاه نخست ایران جای گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، بر پایه ویرایش 1402 رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران در مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دانشگاه تهران در جایگاه نخست ایران جای گرفته است.

در ویرایش پیشین این نظام نیز دانشگاه تهران، جایگاه نخست ایران را کسب کرده بود.

براساس دسته بندی و ارزیابی که در دانشگاه های جامع کشور صورت پذیرفته است، نیز دانشگاه تهران جایگاه نخست ملی را به دست آورده است.

در ویرایش 1402 نظام رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران، 115 دانشگاه دولتی و 17 دانشگاه غیردولتی از سراسر ایران ارزیابی شده اند.

دانشگاه های تهران، جامع امام حسین (ع)، فردوسی مشهد، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، تربیت مدرس، علم و صنعت ایران، شهید بهشتی، شیراز، و اصفهان، ده مؤسسه نخست در ویرایش 1402 این نظام رتبه بندی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران، برترین دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «ISC»

دانشگاه تهران، برترین دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «ISC»