مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:352024-01-08سياسي

چرا شهدای کرمان ما را مصمم تر می کنند؟


استکبار جهانی با علم به اینکه ایران دست از حمایت مقاومت برنمی دارد، تلاش دارد با بالا بردن هزینه ها، در بدنه عمومی و مردمی کشور ایجاد یأس و دلسردی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی زارع در یادداشتی با این عنوان نوشت: حادثه کرمان و شهادت حدود 90 نفر از هم وطنانمان که مشخصاً دوستداران حاج قاسم بودند، در کنار اینکه انتقامی کور بود (کور از این جهت که همه ما و به ویژه شهدای کرمان به تبعیت از حاج قاسم، شهادت را افتخار می دانیم و اتفاقاً شبانه روز به دنبال آن هستیم)، تلاشی هم بود برای منصرف کردن ملت ایران از حمایت مقاومت؛ تلاشی که با مشاهده تصاویر تشییع پیکر شهدا در کرمان و مشهد و دیگر مناطق کشورمان به وضوح شکست خورده است.

اما این نگاه به مقاومت از کجا نشأت می گیرد؟ نگارنده معتقد است آنچه امروز به عنوان مقاومت در ایران مطرح است، با معنای مرسوم مقاومت در سراسر جهان متفاوت است.

متفاوت است؛ چرا که وام گرفته از نفس حق پیر بنیان‎گذار انقلاب است و همه می دانیم او انگیزه و هدفی جز پیروزی جبهه حق و شکست جبهه دشمن نداشت.

واژه مقاومت وقتی وارد فضاهای سیاسی و اجتماعی می شود، الزامات و اقتضائات متنوعی هم به خود می گیرد؛ اما مقاومت در کلام امام خمینی(ره) راهبردی است که ارتباط گسترده ای با مسئله قیام دارد؛ قیام برای خدا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شهدای کرمان ما را مصمم تر می کنند؟

چرا شهدای کرمان ما را مصمم تر می کنند؟