مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:452023-12-25اقتصادي

متخلفان فروش مرغ در گیلان، جریمه میلیاردی شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ثبت جریمه 6 میلیارد و 136 میلیون تومانی برای متخلفان فروش مرغ در این استان خبر داد و گفت: 103 پرونده صنفی و تعزیراتی در حوزه مرغ فروشی ها تشکیل شده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ثبت جریمه 6 میلیارد و 136 میلیون تومانی برای متخلفان فروش مرغ در این استان خبر داد و گفت: 103 پرونده صنفی و تعزیراتی در حوزه مرغ فروشی ها تشکیل شده است.

صالح محمدی امروز، 4 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از انجام 584 عملیات بازرسی در حوزه توزیع و فروش مرغ از ابتدای سال تاکنون توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد بازرسی 446 مورد عدم تخلف احراز شده و 135 مورد تخلف صنفی و تعزیراتی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلف ثبت شده توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان مربوط به گران فروشی در حوزه مرغ بوده است، افزود: 103 پرونده صنفی و تعزیراتی در حوزه مرغ فروشی ها تشکیل شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اضافه کرد: عرضه خارج از شبکه، کم فروشی، اختفا و امتناع از عرضه کالا و عدم ارائه فاکتور خرید از دیگر تخلفات ثبت شده در حوزه توزیع مرغ استان بوده که کارشناسان ما نسبت به ثبت پرونده برای متخلفان اقدامات لازم را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان فروش مرغ در گیلان، جریمه میلیاردی شدند

متخلفان فروش مرغ در گیلان، جریمه میلیاردی شدند