مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:202024-01-20حوادث

انهدام یک باند هرمی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام یک باند هرمی در استان موسوم به شرکت «یونیک فایننس» که باعث اخلال 598 میلیارد ریالی در نظام اقتصادی شده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان اللهی از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت یونیک فایننس که باعث اخلال 598 میلیارد ریالی در نظام اقتصادی شده بود، خبر داد و گفت: با دریافت گزارش های متعدد کلاهبرداری از شهروندان چهارمحال و بختیاری تحت عنوان عضویت در یک شرکت هرمی رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: به دلیل حساسیت موضوع تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول مأموران انتظامی با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم و روش های علمی ماموران پلیس امنیت اقتصادی هویت سه متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری آن ها شدند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت اقتصادی در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری  598 میلیارد ریالی اعتراف کردند که در مرجع قضایی تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند هرمی در چهارمحال و بختیاری

انهدام یک باند هرمی در چهارمحال و بختیاری