مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:372023-12-30سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ حماسه 9 دی در دماوند


اجتماع بزرگ حماسه 9 دی با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف در شهرستان دماوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی صبح امروز در میدان امام خمینی(ره) شهر دماوند با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و سایر مسئولان شهرستان دماوند و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای مردم است و مردم حافظ این نظام هستند، اظهار کرد: ما همه چیز را از اهل بیت(ع) داریم و انقلاب اسلامی با نام امام حسین(ع) آغاز شد و با نام اباعبدالله(ع) این پرچم به دست حضرت مهدی(عج) خواهد رسید و ما در این راه خواهیم ایستاد و مقاومت خواهیم کرد.

  وی ادامه داد: هر چند فتنه گران بخواهند فتنه ایجاد کنند، اما بدانند که این مردم دیگر اجازه چنین فتنه هایی را به فتنه گران نخواهند داد و آن کسانی که از خواب غفلت بیدار نشدند و از کار زشت خود که این نظام را به لبه پرتگاه سقوط کشاند، هنوز برنگشته اند، بدانند که منفور ملت هستند.

رییس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: فتنه گرانی که در راستای اهداف اسراییل و آمریکا قدم برداشتند و با اقدامات خود دشمن را شاد و خانواده های معظم شهدا را دلخون کردند و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ حماسه 9 دی در دماوند

برگزاری اجتماع بزرگ حماسه 9 دی در دماوند