مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:002024-01-09بين الملل

2 نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه


ابطال قانون «لغو برهان عدم معقولیت» توسط دادگاه عالی رژیم اشغالگر قدس و همچنین عقب نشینی 5 تیپ از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، دو تحولی هستند که به تازگی رخ داده اند و نشانه های معناداری را در مورد واقعیت های میدانی و ضعف مفرطِ رژیم اسراییل .

- ابطال قانون لغو برهان عدم معقولیت توسط دادگاه عالی رژیم اشغالگر قدس و همچنین عقب نشینی 5 تیپ از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، دو تحولی هستند که به تازگی رخ داده اند و نشانه های معناداری را در مورد واقعیت های میدانی و ضعف مفرطِ رژیم اسراییل در بحبوحه جنگ غزه مخابره می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت؛ همزمان با سپری شدن بیش از 90 روز از آغاز جنگ غزه، به تازگی وقوعِ دو تحول معنادار در بحبوحه این جنگ و به طور خاص در جبهه رژیم اشغالگر قدس، پیام های قابل توجه و مهمی را در مورد سرنوشت نهایی جنگ مذکور مخابره می کند.

اتفاقاتی که به زعم بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران مسائل راهبردی، نباید به سادگی از کنار آن ها گذاشت و نشانه های مهمی را از شکاف های پنهان در عمق سازوکارهای سیاسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس مخابره می کنند.

در این راستا، باید گفت که اخیرا، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ، قانون لغو برهان عدم معقولیت را که بخش مهمی از لایحه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه

2 نشانه جدید از ضعف مفرط صهیونیست ها در جنگ غزه