مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 21:052024-01-19ورزشي

برتری اندونزی برابر ویتنام/ زنگ خطر برای ژاپن به صدا درآمد


بازیکنان ویتنام که امیدوار بودند در نیمه دوم بتوانند شکست نیمه اول را جبران کنند کار را تهاجمی آغاز کردند، اما موفق به این کار نشدند و همین مساله باعث شد این بازیکنان اندونزی باشند که بازی بهتری از خود به نمایش بگذارند و بتوانند بازی را کنترل کنند.

- بازیکنان ویتنام که امیدوار بودند در نیمه دوم بتوانند شکست نیمه اول را جبران کنند کار را تهاجمی آغاز کردند، اما موفق به این کار نشدند و همین مساله باعث شد این بازیکنان اندونزی باشند که بازی بهتری از خود به نمایش بگذارند و بتوانند بازی را کنترل کنند.

تیم ملی فوتبال اندونزی با برتری برابر ویتنام توانست خود را در جدول گروه D به ژاپن برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تیم های ملی فوتبال اندونزی و ویتنام در دور دوم جام ملت های آسیا و از گروه D امروز جمعه از ساعت 18 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر اندونزی به پایان رسید.

تک گل این مسابقه را اسنوی (41) برای اندونزی به ثمر رساند.

برتری اندونزی در نیمه اول تیم ملی ویتنام با وجود شکست 4 بر 2 برابر ژاپن در دیدار نخست خود بسیار تحسین برانگیز ظاهر شد و موفق به ارائه بازی موفقی شده بود.

اندونزی هم بازی اول خود را با نتیجه 3 بر یک از عراق شکست خود و این دیدار به نوعی می توانست تنها شانس هر دو تیم برای کسب پیروزی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری اندونزی برابر ویتنام/ زنگ خطر برای ژاپن به صدا درآمد

برتری اندونزی برابر ویتنام/ زنگ خطر برای ژاپن به صدا درآمد