مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 04:002024-01-19پزشكي

از چه سنی باید به سلامت خود اهمیت بدهیم؟


خیلی از ما بر این باور هستیم که بسیاری از بیماری ها از سال های پایانی دهه چهارم یا دهه پنجم عمر ظهور و بروز پیدا می کنند و همچنان فرصت هست در سال های بعد به سلامتی خود فکر کنیم، - اما هر چه زودتر برای حفظ و بهبود وضعیت سلامت جسمانی خود اقدام کنیم می توانیم به زندگی بهتر در سال های بعد امیدوارتر باشیم.

پیروی از سبک زندگی سالم در دهه چهارم و پنجم زندگی ممکن است به دلیل پیر شدن سلول ها و کند شدن روند جایگزینی سلول های تازه با سلول های قدیمی و کاهش عملکرد بدن و مستعدتر شدن بدن برای چاقی و ابتلا به انواع عوارض قلبی و عروقی و روحی و روانی، قدری دیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، برای هر کسی که اخیرا شمع های 30 سالگی کیک تولد خود را خاموش کرده، ممکن است این احساس پیش بیاید که هنوز عمر زیادی در پیش دارد و حوادث هیجان انگیزی از عروسی گرفته تا سفر، شغل بهتر و کلید های خانه جدید در انتظارش است.

آخرین چیزی که احتمالا به آن فکر می کند انتخاب سبک زندگی سالم به منظور ایجاد زمینه برای یک عمر سلامت زیستن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین، تحقیقات علمی زیادی وجود دارد که نشان می دهد ایجاد عادات سالم در طول 30 سالگی، در زمانی که بدن همچنان به عملکرد طبیعی خود و جا به جایی سریع سلول های پیر با سلول های جوان ادامه می دهد بهتر از این است که منتظر بمانیم و زمانی به فک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چه سنی باید به سلامت خود اهمیت بدهیم؟

از چه سنی باید به سلامت خود اهمیت بدهیم؟