مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:402024-01-17فناوري

هوش مصنوعی؛ قاتل یا عصای دست نویسنده ها؟


این روزها اگرچه کتاب فیزیکی هنوز علاقه مندان خودش را دارد و خواندن کتاب فیزیکی، همچنان لذتی خاص و منحصربه فرد است اما نمی شود رشد و گسترش استقبال از کتاب های دیجیتال را ندید و منکرش شد.

- این روزها اگرچه کتاب فیزیکی هنوز علاقه مندان خودش را دارد و خواندن کتاب فیزیکی، همچنان لذتی خاص و منحصربه فرد است اما نمی شود رشد و گسترش استقبال از کتاب های دیجیتال را ندید و منکرش شد.

طبیعی است که با رشد و گسترش  شبکه های اجتماعی، نرم افزارها و برنامه ها بسیاری از افراد، کتاب الکترونیک را به کتاب فیزیکی ترجیح می دهند و آن را مناسب تر از کتاب فیزیکی می دانند؛ کتاب هایی که می شود آنها را  با کامپیوتر و تلفن همراه مطالعه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که می خوانید نگاه وطن امروز به تأثیر فناوری های نوین بر حوزه نشر است: این شکل مطالعه نیز نیاز به فناوری خاص خودش را دارد؛ ابزارهای کتابخوان، نحوه نمایش فونت و فناوری مجزایی که تمام جوانب خواندن اینگونه کتاب ها را فراهم کرده باشد.

به هر حال حالا دیگر بسیاری کشورها در حوزه کتاب و نشر از فضای نرم افزار و شبکه های اجتماعی و کتاب الکترونیک عبور کرده اند و اکنون به هوش مصنوعی رسیده اند که بی گمان در فرآیند و نتیجه ابزارهایی که در هر حوزه تولید خواهد شد، اثر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی؛ قاتل یا عصای دست نویسنده ها؟

هوش مصنوعی؛ قاتل یا عصای دست نویسنده ها؟