مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:052024-01-16سياسي

اجمالی/ دشمن در انتخابات پیشرو به عنوان رقیب جدید ظاهر شده است


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه برای اعتلای آرمان های انقلاب همه باید تلاش خود را به کار گیرند، گفت: دشمن تمام همت خود را برای مشارکت کم مردم در این انتخابات به کار برده و به عنوان یک رقیب جدید ظاهر شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات 11 اسفندماه امسال، نخستین انتخاباتی است که رهبر معظم انقلاب یک سال قبل به اهمیت آن پرداختند و در ابتدای سال برای آن  4 راهبرد سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت مشخص کردند.

وی با اشاره  به روند انتخابات تصریح کرد: در حال حاضر روند انتخابات در مرحله رسیدگی به اعتراض نامزدها است، پنج شنبه استان مرکزی میزبان رییس ستاد انتخابات کشور است و قرار است در این سفر از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه برای اعتلای آرمان های انقلاب همه باید تلاش خود را به کار گیرند، افزود: دشمن تمام همت خود را برای مشارکت کم مردم در این انتخابات به کار برده و به عنوان یک رقیب جدید ظاهر شده است، باید دشمن را از صحنه بیرون کرد.

نظری افزود: حادثه تروریستی کرمان نمایش بخشی از تلاش دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود بود، دشمن می کوشد انتخابات را به سمتی ببرد که نشان دهد مردم مشارکت نمی کنند، و قطعا مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ دشمن در انتخابات پیشرو به عنوان رقیب جدید ظاهر شده است

اجمالی/ دشمن در انتخابات پیشرو به عنوان رقیب جدید ظاهر شده است