مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 23:002024-01-17سياسي

158 هزار و 499 رای اولی در آذربایجان شرقی


معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت همکاری تمام دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری برای حضور در انتخابات خواستار برنامه ریزی آموزش و پرورش برای 158 هزار و 499 رای اولی در این دستگاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی امشب در شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم همکاری بین بخشی سایر دستگاه ها با آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت و پرورش نسل تراز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید تمرکز خود را صرف تربیت و امور آموزشی دانش آموزان کند و بر اساس ساز و کارهای تعریف شده دیگر دستگاه ها مشارکت لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت کودکستان ها را در قالب سازمان ملی تعلیم و تربیت و نظارت آموزش و پرورش را اتفاقی مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: صفر تا صد تربیت و آموزش باید بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

وی با تاکید بر لزوم تربیت نسل مورد تاکید در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در تراز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بدون توجه به خانواده، بانوان، منزلت زنان و معلمان، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق نخواهد یافت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تبیین نقش خانواده، نقش شهدا در تامین امنیت، شناساندن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 هزار و 499 رای اولی در آذربایجان شرقی

158 هزار و 499 رای اولی در آذربایجان شرقی